رویدادها آرشیو خبر ها
ششمین بازی تداركاتی یووه؛ نبرد با لشكر خودی ها

ششمین بازی تداركاتی یووه؛ نبرد با لشكر خودی ها

 

دیدار دوستانه تیم اصلی یووه و یوونتوس B، امسال نیز طبق سنت همیشگی در ویلای خانواده آنیلی در منطقه ویلار پِروسا، میان برگزار خواهد شد. این دیدار رأس ساعت 19:30 (به وقت) امروز چهارشنبه 23 مرداد با حضور آندره‌ا آنیلی، جان الكان، پاول ندود، فابیو پاراتیچی و جمعی از هواداران این باشگاه در كمپ ورزشی ویلار برگزار می‌شود.

 

باشگاه یوونتوس به دلیل همزمانی این بازی با سی و پنجمین سالروز تولد جورجو كیه‌لینی كاپیتان یوونتوس، برنامه‌ای ویژه برای را در حاشیه این دیدار برای او در نظر گرفته و در پیامی از هواداران حاضر در این دیدار خواسته تا به صورت ویژه او را در این مراسم حمایت و تشویق كنند.

 

این دیدار دوستانه با هدف ارتقای انگیزه و روحیه میان مجموعه بازیكنان باشگاه یوونتوس، همه ساله با حضور جمعی از هواداران وفادار یووه، كاركنان و خانواده‎های آنها و تعداد محدودی بلیط كه به صورت اینترنتی به فروش رسیده، در كومونه «ویلار پِروسا» در غرب تورین برگزار می‌شود تا بیانكونری‌ها با روحیه‌ای بالا آماده حضور در مسابقات فصل جدید شوند.

 

بر خلاف سالهای گذشته این بازی واپسین دیدار تداركاتی یووه پیش از شروع رقابت‌های سری A نیست و بیانكونری شنبه هفته آینده نیز در شهر تری‌اِسته، در دیداری دوستانه مهمان تری‌اِستینای دسته سومی خواهد بود.

 

در دیدار سال گذشته (2018) كه نخستین حضور کریستیانو رونالدو در تركیب یووه نیز به حساب می‌آمد، گل او به همراه، پائولو دیبالا (2گل) ، كلودیو ماركیزیو و یك گل به خودی، باعث برتری تیم اصلی یووه در این دیدار درون خانوادگی شد. این در حالی است كه دیدار این دو تیم در سال 2017 اما با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

 

گفتني است ديدار مقابل تيم يوونتوس B، ششمين ديدار تداركاتي يووه پس از مصاف با تاتنهام، اينتر ناتزيوناله، ستارگان ليگ كره‌جنوبي، نوارا و اتلتيكو مادريد است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: